Hommikupudrud (teisipäeval 7.45 - )

22.mai - Kaerahelbepuder, moos, kohv

29. mai - Hirsipuder, moos, kohv

 

21. nädal (21. mai - 25. mai)

 

 

  E T K N R
  kartuli-hakklihavorm 280g hakk-kotlet 80g pasta kalasupp 270g guljaš 125g kanafilee juustukastmega 140g
  paprika-tomatisalat 45g valik: keedukartul, tatar 170g mannavaht piimaga 100/100g valik: ahjukartul, riis 170g sõmer riis 140g
  kapsa-punasesõstrasalat 40g hapukoorekaste 50g saiake 50g kapsa-maisi paprikasalat 40g värskekapsa-salat 40g
  valik: morss, keefir 200g marineeritud peet 40g leib, sai, sepik 50g porgandi ananassisalat 40g pirn
  leib, sai, sepik 50g porru-herne-konservkurgi-salat 40g sidrunivesi puuvili valik: mahl, keefir 200g
  sidrunivesi viinamarjad 100g   valik: morss, keefir 200g leib, sai, sepik 50g
    valik: morss, keefir 200g   leib, sai, sepik 50g sidrunivesi
    leib, sai, sepik 50g   sidrunivesi  
    sidrunivesi      
Energia 824 kcal 779 kcal 733 kcal 812 kcal 830 kcal
Süsivesikud 100 g 114 g 83,5 g 105 g 99,2 g
Rasvad 32 g 22,9 g 28,8 g 28,4 g 30 g
Valgud 26,1 g 23,4 g 30,7 g 26,7 g 34,1 g