22. nädal (29. mai - 2. juuni)

 

  E T K N R
  mulgikapsad sealihaga 180g köögiviljadega hautatud kana 280g kodune seljanka 280g kartul keedetud 170g makaroni hakklihavorm 280g
  ahjukartul 170g pannkoogid 100g hapukoor 20g külm hapukoorekaste 100g sügisesalat 40g
  paprika-tomatisalat 50g moos 40g rullbiskviit kisselliga 80/150g praetud kala 80g kurgisalat 50g
  viinamarjad 100g valik:keefir,kohv,tee 200g pirn tomatisalat 50g õun
  valik:morss, keefir 200g sidrunivesi leib,sai,sepik puuvili valik:morss, keefir 200g
  leib,sai,sepik 50g   sidrunivesi valik:mahl, keefir 200g leib,sai,sepik
50g
  sidrunivesi     leib,sai,sepik 50g sidrunivesi
        sidrunivesi  
           
           
Energia 783 kcal 783 kcal 773 kcal 830 kcal 758 kcal
Süsivesikud 115g 99,1g 116g 107g 95,1g
Rasvad 20,5g 30,5g 22,6g 27,3g 25,9g
Valgud 25,9g 21,3g 21,1g 62,7g 29,9g