Uudised

2.a ja 2.b klassi laste koolitunnid 07. veebruar info


6. veebruaril toimusid 2.a ja 2.b klassi laste koolitunnid Võrumaa Keskraamatukogu lasteosakonnas ja Vana-Võromaa Kultuurikoja muuseumis.

Esmalt osalesime raamatukogu kasutajakoolitusel ning õpitoas "Detektiivid raamatulinnas". Eesmärgiks oli uurida, kuidas töötab raamatukogu, mida saab teha raamatukogus, kuidas laenutada raamatuid ning kuidas raamatuid hoida. Tutvusime raamatute paigutuse põhimõtetega (teemaviidad riiulitel ja vaheeraldajad, tähestikuline järjestus autori perekonnanime esitähe järgi jmt). Läbi praktiliste tegevuste saime arusaama tähestiku kasutamise vajalikkusest, lugemise ja loetust arusaamise olulisusest ning meeskonnatöö vajalikkusest.

Muuseumitunnis tutvusime muuseumi ning seal töötavate spetsialistide tööga. Uurisime, kuidas muuseum aitab lapsel saada uusi teadmisi ning püsieksponaate. Küll oli põnev giidi jutustust kuulates ajaloos tagasi rännata! Seejärel osalesime õpitoas, kus tutvusime Võru vana apteegi ajalooga. Saime teada, mis omamoodi koht oli vanasti apteek ja mida kõike seal kohapeal valmistati ja müüdi. Saime ise olla apteekrid, kes pidid ära tundma erinevaid ravimtaimi, neid mikroskoobi all uurima ning mõtlema, millise häda vastu see taim võis aidata. Voltisime paberist vanaaegse ravimipakendi, kaalusime teesegu ning pakendasime selle enda valmistatud ümbrikusse. Igaüks sai nüüd kodus peale väsitavat, kuid väga põnevat õpipäeva kosutava tee keeta.

Aitäh lasteraamatukogu ja muuseumi töötajate sõbralikule meeskonnale, kes meile teadmisterohke ja meeldejääva  õppepäeva korraldasid!

6. veebruaril toimusid 2.a ja 2.b klassi laste koolitunnid Võrumaa Keskraamatukogu lasteosakonnas ja Vana-Võromaa Kultuurikoja muuseumis.

Esmalt osalesime raamatukogu kasutajakoolitusel ning õpitoas "Detektiivid raamatulinnas". Eesmärgiks oli uurida, kuidas töötab raamatukogu, mida saab teha raamatukogus, kuidas laenutada raamatuid ning kuidas raamatuid hoida. Tutvusime raamatute paigutuse põhimõtetega (teemaviidad riiulitel ja vaheeraldajad, tähestikuline järjestus autori perekonnanime esitähe järgi jmt). Läbi praktiliste tegevuste saime arusaama tähestiku kasutamise vajalikkusest, lugemise ja loetust arusaamise olulisusest ning meeskonnatöö vajalikkusest.

Muuseumitunnis tutvusime muuseumi ning seal töötavate spetsialistide tööga. Uurisime, kuidas muuseum aitab lapsel saada uusi teadmisi ning püsieksponaate. Küll oli põnev giidi jutustust kuulates ajaloos tagasi rännata! Seejärel osalesime õpitoas, kus tutvusime Võru vana apteegi ajalooga. Saime teada, mis omamoodi koht oli vanasti apteek ja mida kõike seal kohapeal valmistati ja müüdi. Saime ise olla apteekrid, kes pidid ära tundma erinevaid ravimtaimi, neid mikroskoobi all uurima ning mõtlema, millise häda vastu see taim võis aidata. Voltisime paberist vanaaegse ravimipakendi, kaalusime teesegu ning pakendasime selle enda valmistatud ümbrikusse. Igaüks sai nüüd kodus peale väsitavat, kuid väga põnevat õpipäeva kosutava tee keeta.

Aitäh lasteraamatukogu ja muuseumi töötajate sõbralikule meeskonnale, kes meile teadmisterohke ja meeldejääva  õppepäeva korraldasid!